Welkom!
Deel en discussieer over de beste inhoud en nieuwe marketingideeën, bouw je professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.
Help
Regels
De community is bedoeld voor professionals en enthousiastelingen die betrokken zijn bij onze producten en diensten. Hier kun je ervaringen delen, ideeën bespreken en leren hoe je optimaal gebruik kunt maken van het platform. Bouw je professionele netwerk op en help elkaar verder om gezamenlijke doelen te bereiken.
Welke vragen kan ik hier stellen?
Deze community is voor iedereen die interesse heeft in onze diensten, oplossingen en de professionele ontwikkeling binnen het platform. Je kunt hier vragen stellen over:
- Hoe je het platform kunt gebruiken om jouw profiel en expertise te versterken.
- Het delen van best practices en het verbeteren van je zichtbaarheid binnen de community.
- Het vinden en aansluiten bij relevante discussies over actuele thema’s en trends.
- Het opzetten van samenwerkingen en netwerken met andere leden.
- Tips en suggesties om jouw ervaring op het platform te optimaliseren.
Controleer of er al een vergelijkbare vraag bestaat voordat je een nieuwe vraag stelt. Je kunt zoeken op titels of trefwoorden. Het is ook toegestaan om je eigen vraag te beantwoorden als je de oplossing hebt gevonden.
Probeer vragen te vermijden die te subjectief, argumentatief of niet relevant zijn voor deze community.
Het is aan te raden enkel praktische, beantwoordbare vragen te stellen die gebaseerd zijn op problemen die je ondervind. Chatterige, open vragen verminderen de bruikbaarheid van deze website en duwen andere vragen van de eerste pagina.
Om te voorkomen dat je vraag wordt gerapporteerd en mogelijk verwijderd, vermijd subjectieve vragen waar ...
- elk antwoord is even valide: "Wat is je favoriete ______?”
- je antwoord is aangeboden samen met de vraag, en je verwacht meer antwoorden: “Ik gebruik ______ voor ______, wat gebruik je?”
- er is geen probleem om op te lossen: "Ik ben nieuwsgierig of andere mensen zich voelen zoals mij."
- we krijgen een open-einde, hypothetische vraag gesteld: "Wat als ______ gebeurde?"
- het is een klacht vermomt in een vraag: "______ suckt, heb ik gelijk?"
Als je in een van deze voorbeelden past of als je motivatie om de vraag te stellen is: “IIk wil graag deelnemen aan een discussie over ______”, dan zou je dit niet hier moeten stellen, maar op onze mailinglijsten. Als je motivatie echter is: "Ik zou graag willen dat anderen mij ______ uitleggen", dan ben je waarschijnlijk op de goede plek.
(De sectie hierboven was gewijzigd van de Stackoverflow's FAQ.)
Meer over:
- Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden. In plaats hier van wijzig je de vraag of voeg je een reactie toe.
- Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden. In plaats hier van voeg je een reactie toe op de andere antwoorden.
- Antwoorden moeten niet gewoon verwijzen naar andere vragen. Voeg in plaats daarvan een vraag reactie indicatie toe "Mogelijk duplicaat van...". Hoewel het wel ok is om links naar andere vragen of antwoorden bij te voegen die extra relevante informatie toevoegen.
- Antwoorden moeten niet gewoon een link geven naar een oplossing. Bied in de plaats de oplossing aan in je antwoord, zelfs als het een kopie is. Links zijn welkom, maar moeten enkel antwoorden aanvullen, bronnen toevoegen of extra leesmateriaal toevoegen.
Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden. Wijzig liever de vraag of voeg liever een reactie toe.
Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden. In plaats hier van voeg je een reactie toe op de andere antwoorden.
Antwoorden moeten niet gewoon verwijzen naar andere vragen. Voeg in plaats daarvan de reactie "Mogelijk duplicaat van..." toe. Het is bijgevolg wel ok om links naar andere vragen of antwoorden bij te voegen die extra relevante informatie toevoegen.
Antwoorden moeten niet gewoon een link geven naar een oplossing. Bied in de plaats de oplossing aan in je antwoord, zelfs als het een kopie is. Links zijn welkom, maar moeten enkel antwoorden aanvullen, bronnen toevoegen of extra leesmateriaal toevoegen.
Antwoorden moeten geen debat starten Deze community Q&A is geen discussiegroep. Vermijd aub debatten in je antwoord omdat ze vaak de essentie van de vraag en antwoorden vertroebelen. Voor korte discussies plaats je best een reactie.
Wanneer een vraag of antwoord omhoog wordt gestemd zal de gebruiker die deze heeft aangemaakt wat punten krijgen, genaamd "Karma punten". Deze punten dienen als een ruwe betrouwheid graadmeter binnen de community. Verschillende moderator taken zijn gradueel toegewezen aan de gebruiker gebaseerd op deze punten.
Bijvoorbeeld, als je een interessante vraag stelt of een nuttig antwoord geeft, zal je input omhoog gestemd worden. Als het antwoord echter misleidend is, zal het naar beneden worden gestemd. Elke voorstem genereert 10 punten en elke tegenstem krijgt 2 punten aftrek. Er is een limiet voor een vraag of antwoord van 200 punten per dag. De tabel op het einde verklaart de vereisten voor reputatiepunten voor elk soort moderatortaak.
Het doel van deze website is om een relevante kennisbasis te maken die vragen gerelateerd aan Odoo beantwoord.
Daarom kunnen vragen en antwoorden gewijzigd worden zoals wiki pagina's door ervaren gebruikers van deze website om zo de algemene kwaliteit te verbeteren van de kennis en inhoud. Zulke privileges worden toegewezen gebaseerd op het karma niveau: je zal hetzelfde kunnen doen wanneer je karma hoog genoeg is.
Als deze aanpak niets voor jou is, respecteer dan de community.
Hier een tabel met de privileges en het karmaniveau.